زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

صیفی: از نام هیچ تیمی نمی‌ترسیم | بودجه و مهره‌های رعد با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست

  • کد خبر: ۱۹۵۲۲۶
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
صیفی: از نام هیچ تیمی نمی‌ترسیم | بودجه و مهره‌های رعد با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست
سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: بازیکنان را به گونه‌ای آماده کرده‌ایم که از نام هیچ تیمی هراسی نداشته باشد تا بتوانند بازی خودشان را در زمین انجام دهند.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار تیمش مقابل آورتا ساری در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: آورتا ساری به دلیل نداشتن سالن در شهر آمل بازی‌های خود را برگزار می‌کند. به دلیل اینکه تیم ما اسپانسر ندارد، متاسفانه انتقال بازیکنان از مشهد به شهر آمل حدود ۱۷ ساعت با اتوبوس زمان‌برد. این موضوع در عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: آورتا تیم خوبی دارد و از ۲ بازیکن باکیفیت خارجی نیز بهره می‌برد که شرایط را ما برای سخت کرده بود. اگر روی کاغذ نگاه کنیم آورتا و هیچ تیم دیگری با رعد پدافند به لحاظ بودجه و مهره قابل مقایسه نیستند.

سرمربی رعد پدافند مشهد تصریح کرد: از ابتدای لیگ نیز با یک قرعه بد مواجه شدیم. ۲ بازی نخست خود را در خارج از خانه برگزار کردیم که در اصفهان و رفسنجان برگزار شد.

صیفی ادامه داد: تیم جوانی داریم که ۷۰ درصد آن‌ها سال نخست خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند، اگر هم سال اولی نباشند، در تیم‌های سابق خود روی نیمکت و یا روی سکو می‌نشستند. یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ را در اختیار داریم.

وی گفت: کار کردن با این جوانان به لحاظ فنی در لیگ برتر بسکتبال کمی سخت است، اما کار می‌کنیم و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم. از نتیجه بازی با آورتا نیز مشخص است که بازیکنان زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند.

سرمربی رعد پدافند مشهد در خصوص دیدار آنی تیمش با طبیعت در هفته پنجم خاطرنشان کرد: طبیعت را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، درست است که طبیعت به تازگی وارد لیگ برتر شده، اما قرارداد یک بازیکن این تیم با کل بودجه رعد پدافند برابری می‌کند.

صیفی ادامه داد: طبیعت ۲ بازیکن خارجی باکیفیت دارد و یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان خارجی لیگ ایران را در اختیار دارد. طبیعت ۳ برد کسب کرده است و تیم خوبی دارد. بازی سختی در پیش خواهیم داشت، اما رعد از پیش بازنده نیست و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست. مباحث روانی برای تیم جوان بسیار اهمیت دارد. رعد نشان داده که از اسم تیم‌ها نمی‌ترسد. بازیکنان را به گونه‌ای آماده کرده‌ایم که از نام هیچ تیمی هراسی نداشته باشتد تا بتوانند بازی خودشان را در زمین انجام دهند. امیدوارم با حضور پرشور تماشاگران نتیجه خوبی مقابل طبیعت رقم بزنیم و با برد زمین را ترک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->